Red Dead Redemption 2 oldukça güzel bir evrene sahip gibi görünüyor. Tabii bu evren, oldukça başarılı grafikler ile de destekleniyor. Bu durumda da oyuncular bazen, oyunun aksiyonundan uzaklaşıp, kafalarını dinlemek isteyebilir. İşte bu durumda işin içerisinde kamplar girecek. Rockstar Games ekibinden aldığımız bilgilere göre oyuncular, bu video oyunu içerisinde kamp kurabilecek. Kamplarda oyuncular yemek hazırlayabilecek, iksir yapabilecek, özel mermileri üretebilecek ve çok daha fazlasını yapmak mümkün olacak. Tabii Red Dead Redemption 2 hakkında sahip olduğumuz tek bilgi bu da değil.
Red Dead Redemption 2 içerisindeki yabani hayat, korkutacak
Dediğimiz gibi, bu video oyunu hakkında öğrenmiş olduğumuz tek yeni bilgi kamp hakkında değil. Oyuncular kamp yaparken, ormanın derinliklerinden insanları izleyecek olan yabani hayat hakkında da bazı bilgiler var elimizde. PlayStation Blog üzerinden aldığımız bilgilere göre bu video oyunu içerisinde çok fazla sayıda farklı hayvan olacak. Bazı hayvanlar saldırgan olacak, bazıları ise evcil. Oyuncular, nadir hayvanları avlayarak, kendilerine benzersiz kıyafetler yapabilecekler. Ayrıca oyunda atlar da bulunacak ve o atları kullanabileceğiz. Tabii her atın tam potansiyeline ulaşabilmek için öncelikle onların güvenini kazanmamız gerekecek. Her şey göründüğü kadar kolay olmayacak yani.
Peki, Red Dead Redemption 2 oyununda karşımıza vahşi bir hayvan çıktığı zaman ne yapacağız? Kaçacak mıyız? Yoksa silahımızı çıkartıp, kendisini öldürecek miyiz? Oyuncular, muhtemelen öldürmeyi tercih edecektir. Bu oyuncular şanslı ki oyun içerisinde de birçok farklı silah bulunacak. Rockstar Games cephesinden gelen açıklamalara göre birçok farklı silah ve silahlarla alakalı kıyafet parçaları ve diğer şeyler, kasabalardaki silah satıcılarından satın alınabilecek. İstediğiniz silahı satın alıp, etrafa dehşet saçmaya başladığınız zaman ise oyun sizleri benzersiz bir şekilde destekleyecek. Nasıl mı?
PlayStation Blog üzerinden aldığımız bilgilere göre bu video oyununda dinamik müzik sistemi olacak. Yani, oyunun arka planında sürekli olarak çalan müzik, oyuncunun hareketlerine göre sürekli olarak değişiklik gösterecek. Mesela bir oyuncu aksiyona girdiği zaman arka plandaki müzik de heyecanlanacak; aksiyon bittiği zaman ise müzik, heyecanlı bir şekilde dakikalar boyunca devam etmeyecek, saniyeler sonra müzik de sakinleşecek. Bu şekilde oyuncuların duyma organları ile hissettiği deneyim, bir üst seviyeye çıkacak.