Hello Games’in kurucusu Sean Murray, oyunun en yeni güncellemesinde yer alan değişiklikleri ayrıntılandıran No Man’s Sky web sitesinde bir blog yazısı yazdı. Güncelleme tüm platformlarda yayında. No Man’s Sky’da ilk uzay anormalliği görevini tamamladıysanız, bir dahaki sefere oturum açtığınızda, uzman Polo ve rahip taraf Nada’nın evrenin önceden belirlenemeyen bir köşesini keşfetmesine yardımcı olacak bir mesaj alacaksınız. Murray’e göre, “Polo’nun araştırma projesinin ilk bölümü, garip nesnelerin yeraltında başladığı galaksinin belirli bir köşesini inceliyor. Uzay Anomalisine kazınan ve onları geri getiren özel kaşifler, Quicksilver ile ödüllendirilecek.
Bu hafta için, Polo’nun robotu size altı yeni temel bina parçası, üç etiket, yeni bir emote ve yeni bir karakter özelleştirme seçeneği sunacak. Ödül seçiminiz önümüzdeki haftalarda 50’den fazla farklı öğeye yayılacak ve Quicksilver’i de kazanmanın yeni yollarını bulacaksınız.
Galaktik Atlas’a da Güncelleme Geldi!
No Man’s Sky Next ile birlikte lanse edilen bir web sitesi olan Galaktik Atlas, bir ankette oyuncuların cevap verdiği yeni özelliklere sahip. Galaktik Atlas’a giriş yaptığınızda, şunları görebilirsiniz:
- Katılmak isteyenler için resmi topluluk bağlantıları ve ziyaret etmek isteyen kaşifler için Euclid portal adresleri de dahil olmak üzere Sonraki gezginler tarafından sunulan yeni bölgesel merkezler.
- Tüm bölgeler için keşif ilerlemesi, her bölgede kaç tane üs iddiasında bulunduğunun yanı sıra, henüz ne kadar alanın keşfedileceğini de ortaya koymaktadır.
- Her bölgesel hub için mevcut öncü kaşiflerin isimleri.
- İlk topluluk araştırma misyonunun galakside nerede yer aldığının bir göstergesi.
- Atlas’ın son partisi POI’leri yükselterek bu anıların arşivini tamamlıyor.
Güncelleme ile Gelen Yenilikler
Xbox One, PS4 ve PC’ye gelen Patch 1.58, bir sonraki güncellemeden beri Hello Games ekibinin yeni düzeltmelerle uğraştığı sorunların çoğuna hitap ediyor. Tam yama notları, yukarıda açıklanan aynı blog yayınında bulunabilir, ancak onları da burada özetledik:
- Çok oyunculu bir şekilde yanlış bilgi senkronize edilen bir sorun düzeltildi.
- Arıtıcı ve genel envanter sistemleri etrafında bir dizi sorun düzeltildi. Envanter yönetiminin seçim ve bırakma sistemi geliştirildi.
- Genel kararlılığı artıran çeşitli hafıza tasarrufları.
- Çeşitli performans optimizasyonları.
- Oyuncuların çok oyunculu olarak başladığında oyunlarını uygunsuz sistemlerde başlatabilecekleri bir sorun düzeltildi.
- Keşif süresine, zorluğa ve oyuncunun filosunun gücüne göre yanlış ölçeklenmeye neden olan ödüller veren bir sorun düzeltildi.